Autograph Blogsite

京都で活動中のエモコア・パワーポップバンド「Autograph」のブログ★

スポンサーサイト

  1. --/--/--(--) --:--:--|
  2. スポンサー広告

I'm useless (Autographの歌詞)

I'm useless

I terribly love you. You have left me.
I say what on earth being yearned.
I want you to hear the reason because it is asking.
As for anything, it can't concentrate on the idea only of your thing.

You have not loved me any longer.
It's uneasy and there no other way everyday.

If the wish is fulfilled, I want to meet you again.
You have never been made feel sorry any longer.
Please give me chance to me another times.
Because if I am not you, I'm useless.

Please I want you to be by me.
It has given it without going anywhere.
I like you...



僕は君をすごく愛してた 君は僕を残していってしまった
いったい僕がなにをしたっていうの?
お願いだから理由を聞かせてほしい
君のことばかり考えて何も手につかない

君はもう僕を愛してないの?
毎日が不安でしかたがないよ

もし、願いが叶うなら、もう一度君に逢いたい
もう君を悲しませるようなことはしないから
あと、1回僕にチャンスをください
だって僕は君じゃないとだめだから

どうか僕のそばにいてほしい
もうどこにもいかないでくれ
僕は君のことが好きなんだ・・・



Lyric by u-ki
スポンサーサイト
  1. 2005/08/21(日) 10:51:44|
  2. ★Lyrics★
  3. | トラックバック:0
  4. | コメント:0

コメント

コメントの投稿


管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

トラックバックURLはこちら
http://autograph.blog20.fc2.com/tb.php/5-a029824a
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

FC2Ad

